Nastavitve piškotkov
Spartoo uporablja piškotke, uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje spletnega mesta ter za prilagajanje vsebine in analizo prometa. Naši partnerji uporabljajo piškotke za prikazovanje prilagojenega oglaševanja na podlagi vašega brskanja in profila. Če spodaj kliknete na "Sprejmi vse in zapri", boste lahko v svojem uporabniškem računu kadar koli spremenili svoje nastavitve. Če kliknete na "Zavrni vse", bodo uporabljeni samo piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje spletnega mesta.
dpd cod visa mastercard paypal
Brezplačna dostava in vračilo
Spartoo
račun
najljubši
0 košarica
Menu

Pomoč

Sledite vašim zahtevam
01 85 09 79 58
Ponedeljek - petek: 9:00 - 17:00
Izberi kategorijo
Pred naročilom
Po naročilu
Moj uporabniški račun
Strokovni stik

Naročilo

Dostava

Dostava na drug naslov

Dostava na drug naslov kot moj privzeti naslov
Izdelki Spartoo
Spartoo ponuja možnosti za dostavo izven vašega privzetega naslova:

Območja dostave

Območja dostave
Območje dostave Spartoo.si vključuje:
  • Slovenijo

Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Izbor izdelkov in zalog

Najdi izdelek

Najdi izdelek
Iskanje po imenu ali blagovni znamki prek polja iskanje:
Vpišite v polje iskanje, ki se nahaja na vrhu spletne strani ime izdelka ali znamke, za katero se zanimate.
Skupek izdelkov, ki ustrezajo vašemu iskanju se bo prikazal na zaslonu.
Iskanje po "svetu" ali kategoriji izdelka: Lahko uporabite filtre iskanja in najdete izdelek po vaši izbiri.
Na vrhu spletne strani lahko vidite ključne besede v debelem tisku, na katere lahko kliknete. Vaše iskanje lahko prilagodite z izborom pod rubrik, ki so vam na voljo.
Na primer : novosti, ženske, moški, otroci, ekskluzivne znamke, popusti…potem izboljšajte iskanje in kliknite na obutev, torbe, oblačila … ali superge, obleke, torbice, etc.
Iskanje po znamki :
Lahko se lotite tudi direktnega iskanja po znamki s klikom na « 2478 znamk » na vrhu spletne strani v območju rubrik.
Ko izberete blagovno znamko, lahko izbirate med različnimi filtri na levi strani.
Na primer : spol (moški/ženska), model, cena, velikost, barva, ipd.
Iskanje po referenci izdelka :
Če poznate referenco izdelka, jo lahko vpišete direktno v polje iskanja.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Najdi informacije o izdelku

Najdi informacije o izdelkih
Če želite pridobiti informacije o izdelku vas vabimo, da si ogledate opis izdelka, ki vas zanima.
Vizualizirate lahko celoten opis izdelka, vključno s sestavo in dimenzijami.
Prav tako si lahko ogledate fotografije, ki jih fotografski studio posname iz več kotov, včasih tudi 360°pogled, da izdelek lahko gledamo iz vseh kotov, kot da bi ga imeli v rokah.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Velikost izdelka

Kako izbrati velikost vaših čevljev?
Za izbor velikosti vaše obutve vam svetujemo, da preverite nasvet glede velikosti pri opisu izdelka. To so nasveti naših strank : Svetujemo vam, da jih upoštevate, vendar obstaja možnost, da ne veljajo za vaš primer.
Prav tako si lahko ogledate Vodič po velikostih, ki ga najdete zraven informacij glede številke.
Vaša številka ni več na voljo?
Za izbor velikosti vaše obutve vam svetujemo, da preverite nasvet glede velikosti pri opisu izdelka. To so nasveti naših strank : Svetujemo vam, da jih upoštevate, vendar obstaja možnost, da ne veljajo za vaš primer.
Prav tako si lahko ogledate Vodič po velikostih, ki ga najdete zraven informacij glede številke.
Vaša številka ni več na voljo?
Lahko kliknete na « Obvestilo o velikosti » : Če bo izdelek zopet na voljo boste prejeli e-mail. Če ne prejmete e-maila, izdelka nismo dobili. Svetujemo vam, da si ogledate podobne izdelke in poiščete drug izdelek, ki vam je všeč.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Kako izbrati velikost vaših oblačil?
Za izbor velikosti vaših oblačil vam svetujemo, da si ogledate nasvet glede velikosti, ki ga najdete pri vsakem opisu izdelka. To so nasveti naših strank : Svetujemo vam, da jih upoštevate, vendar obstaja možnost, da ne veljajo za vaš primer.
Prav tako si lahko ogledate Vodič po velikostih, ki ga najdete zraven informacij glede velikosti.
Vaša velikost ni več na voljo?
Kliknete lahko na « Obvestilo o velikosti » : Če bo izdelek zopet na voljo boste prejeli e-mail. Če ne prejmete e-maila, izdelka nismo dobili. Svetujemo vam, da si ogledate podobne izdelke in poiščete drug izdelek, ki vam je všeč.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Ali Spartoo ponuja tudi večje velikosti?
V podjetju Spartoo skrbno izbiramo in vam s pomočjo naših partnerjev in številnih blagovnih znamk in modelov ponujamo široko izbiro izdelkov.
Ravno zato smo razmišljali tudi o izboru velikosti, vključno z ženskimi čevlji nad številko 41 in moškimi čevlje do številke 54.
Če jih želite odkriti vas vabimo, da uporabite filtre za iskanje: izberite vrsto želene obutve in prilagodite tako, da izberete želeno velikost: vsi razpoložljivi pari se bodo prikazali na zaslonu.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Zaloge in razpoložljivost izdelkov

Zaloga in razpoložljivost izdelkov
Na spartoo so na voljo le razpoložljive številke. Lahko se zgodi, da vaše številke ni na zalogi. V tem primeru se lahko naročite na "Obvestilo o velikosti", o kateri ste obveščeni po e-mailu.
Obvestilo o velikosti :
Če želite uporabiti Obvestilo o velikosti, morate označiti velikost in vpisati vaš e-mail v okno, namenjeno obvestilu.
Če ne prejmete obvestila pomeni, da tega izdelka nismo več prejeli. Svetujemo vam, da si ogledate podobne izdelke in poiščete drug izdelek, ki vam ustreza.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Ponarejanje

Spartoo in ponaredki
Ponarejanje je zakonsko prepovedano in storilca kaznuje s kazenskimi sankcijami. Zato spartoo skrbno spoštuje zakon in dobavlja zaloge neposredno od uradnih blagovnih znamk.
Torej je za možnost, da boste prejeli ponaredke popolnoma izključena.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Izvesti naročilo

Izvedi naročilo

Kako izvesti naročilo?
Za izvedbo naročila na Spartoo je potrebno slediti naslednjim korakom :
Če že imate uporabniški račun se povežite z vašim e-mailom in geslom. Če uporabniškega računa še nimate, ga morate ustvariti. (Ustvarjanje računa je za izvedbo naročila obvezno.)
Potem sledite naslednjim korakom :
  1. Izberite modele, barve in velikosti, ki vam ustrezajo in jih dodajte v košarico
  2. Ko boste izbrali vse izdelke katere želite naročiti, kliknite na "Moja košarica" zgoraj desno, potem na "Naroči" v zelenem in tako izvedite naročilo.
  3. Sedaj boste potrdili naročilo v 5 korakih :
    • Če imate kupon s popustom vpišite njegovo kodo ali ga izberite;
    • Izberite vaš način plačila ;
    • Izberite vaš način dostave ;
    • Izberite vaš naslov dostave ;
    (N.B) Vaš naslov dostave se mora nahajati v državi, ki ustreza spletni strani (slovensko naročilo se izvede na slovenski spletni strani: spartoo.si; francosko naročilo se izvede na francoski spletni strani: spartoo.com; špansko naročilo se izvede na španski spletni strani: spartoo.es).
  4. Preden plačate, preverite vsebino vaše košarice (velikost, številka, barva) in potem izvedite naročilo z vpisom vaših bančnih podatkov.
Ko bo naročilo potrjeno boste prejeli e-mail, prav tako boste prejeli mail, ko bo naročilo odposlano. S klikom na « Moj račun » zgoraj desno na uvodni strani, potem na « moja naročila » in izberite « poglej moje zadnje naročilo » , lahko sledite vašemu naročilu. V tej rubriki boste prav tako našli zgodovino vaših naročil na Spartoo, prav tako račune vseh naročil. Za vsa vprašanja v zvezi z vašimi naročili pojdite v rubriko « Moja naročila» .
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Moja košarica
Dodajte izdelek v vašo košarico
Pojdite na opis izdelka, ki ga želite dodati. Izberite velikost izdelka. Potem kliknite « Dodaj v košarico ».

Potrdi mojo košarico
Če želite potrditi naročilo: pojdite v « moja košarica » zgoraj desno in kliknite na « naroči » v zelenem.

Izbriši izdelke iz moje košarice
Če želite izbrisati izbrisati izdelek iz vaše košarice kliknite na ikono koš zraven stolpca « skupaj ». Če želite spremeniti količino, kliknite na plus ali minus v stolpcu količina.

Rok veljavnosti košarice
Rok veljavnosti košarice je 15 minut. V tem času izdelka ne more naročiti druga oseba. Po preteku časa izdelki, ki ste jih izbrali, niso več rezervirani.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Izvedba naročila v obliki darila
Plačilo z darilno kartico
Vaša darilna kartica (le kartica CADO) se uporablja kot bančna kartica. Pri izbiri načina plačila zato kliknite: « Bančna kartica ».

Pozor : Pazite, da bo znesek vašega naročila manjši ali enak znesku na vaši darilni kartici, saj plačila ne bo mogoče dopolniti z drugim načinom plačila.

Shranite vašo kartico, ko boste izvedli naročilo in ga morda vrnili, bo znesek povrnjen na vašo kartico.

Podariti darilno kartico
Spartoo ima možnost, da darilno kartico podarite vašim bližnjim:
  1. Izberite znesek ;
  2. Prejemniku napišete sporočilo ;
  3. Darilno kartico pošljete preko e-mail, ali pa jo natisnete in izročite.

Darilna kartica je veljavna eno leto od datuma aktivacije dalje.

Pozor : darilna kartica velja le za izdelke Spartoo. Če naročilo vsebuje izdelek partnerja, je ne morete uporabiti.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Uporaba kupona ali darilnega bona
Če imate kupon ali darilni bon ga lahko uporabite v vašem naročilu tako, da vpišete kodo vašega darilnega bona v polje št. 1 « kupon za popust » na strani plačila. Če imate kupon ali darilni bon, ki sta že shranjena, se vam bosta ponudila med plačilom.
Če je darilni bo veljaven in vaše naročilo izpolnjuje pogoje uporabe, se odbitek izvede avtomatsko.
Če se pojavi sporočilo o napaki, preverite, ali vaše naročilo izpolnjuje pogoje, potrebne za uporabo vašega darilnega bona.
Pred uporabo darilnega bona preverite pogoje uporabe. (Pogoje uporabe darilnih bonov lahko preberete s klikom na "Moje prednosti" v vašem računu, z izbiro »darilni bon« in s klikom na »Več informacij tukaj«).
Pozor : darilni boni Spartoo se ne morejo uporabiti za izdelke partnerjev.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Plačilo

Plačilo

Kaj se zgodi če banka zavrne plačilo?
Če vaša banka zavrne plačilo, je vaše naročilo avtomatsko preklicano in vaš račun ne bo bremenjen.
Svetujemo vam, da kontaktirate vašo banko in se pozanimate o pogojih plačila prek interneta, ki jih ponuja.
Nato boste lahko naročilo ponovno izvedli.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Ne uspem potrditi plačila
Kljub mobilizaciji spletne strani Spartoo in kvaliteti našega bančnega vmesnika se lahko na spletni strani med nakupom pojavijo okvare.
V tem primeru kontaktirajte našo službo za podporo strankam, svetovalec vam bo pojasnil protokol. Odgovorili vam bomo v čim krajšem možnem času.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
DDV
Navedene cene na strani izdelka in v košarici so cene z davkom, po stopnji aktualnega slovenskega davka.
Cene navedene na strani plačila so naslednje:
  • Za osebe, ki prebivajo v Sloveniji: Cena z davkom po stopnji slovenskega davka ;
  • Za več informacij si oglejte splošne pogoje prodaje:
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Varno plačilo
Za zagotovitev varnega plačila smo izbrali banko CIC.
Vaši bančni podatki so posredovani našemu serverju na šifriran način prek protokola SSL (Secure Socket Layer) in nato posredovani v popolnoma varno okolje naše banke. V nobenem primeru niso zadržani.
Vsa pravila ustrezajo normam varnosti za vaše transakcije.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Načini plačila
Za izdelek Spartoo :
  • Bančna kartica Visa ali Mastercard (enkratno plačilo) ;
  • Paypal ;
  • Darilni boni Spartoo.
  • Plačilo ob povzetju

Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Prijavi napako na spletni strani

Želim prijaviti napako na spletni strani

Na spletni strani sem opazil napako
Na naši spletni strani posvečamo veliko pozornost opisom in splošni komunikaciji. Če na spletni strani opazite napako, vas prosimo, da nas o tem obvestite prek kontaktnega obrazca ali prek telefonske številke na 01 888 87 42. Vnaprej se vam zahvaljujemo za vašo pomoč.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Težave pri potrditvi naročila

Imam težave pri potrditvi naročila

Ne morem potrditi plačila
Kljub mobilizaciji spartoo in kvaliteti našega bančnega vmesnika se lahko pojavijo napake pri plačilu vaših nakupov
Prosimo kontaktirajte našo Službo za podporo strankam, svetovalec vam bo pojasnil postopek, kateremu morate slediti. Odgovorili vam bomo v čim krajšem možnem času.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Moja košarica
Dodajte izdelek v vašo košarico
Pojdite na opis izdelka, ki ga želite dodati. Izberite velikost izdelka. Potem kliknite « Dodaj v košarico ».

Potrdi mojo košarico
Če želite potrditi naročilo: pojdite v « moja košarica » zgoraj desno in kliknite na « naroči » v zelenem.

Izbriši izdelke iz moje košarice
Če želite izbrisati izbrisati izdelek iz vaše košarice kliknite na ikono koš zraven stolpca « skupaj ». Če želite spremeniti količino, kliknite na plus ali minus v stolpcu količina.

Rok veljavnosti košarice
Rok veljavnosti košarice je 15 minut. V tem času izdelka ne more naročiti druga oseba. Po preteku časa izdelki, ki ste jih izbrali, niso več rezervirani.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Moje naročilo se ne pojavi na mojem računu
Če se vaše naročilo ne pojavi v vašem računu nas lahko kontaktirate prek spodnjega obrazca, pri čemer napišite datum vašega naročila in številko naročila, če ste ga shranili.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Moji kuponi/darilni boni niso bili upoštevani
Pogoje uporabe kuponov in darilnih bonov lahko preverite s klikom na « več informacij » , pod kodo kupona v vašem uporabniškem računu v razdelku « Moje prednosti » .
Za več informacij:
  1. Kuponi za popust ne veljajo na že znižane izdelke, saj ti že vsebujejo popust ;
  2. Že uporabljeni kuponi ne bodo ponovno napolnjeni v primeru vračila izdelka za vračilo kupnine.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Ne najdem več kupona za popust ali mojega darilnega bona
V kolikor imate na voljo kupone za popust jih lahko najdete in preverite v vašem uporabniškem računu v razdelku Moje prednosti .
V kolikor si kuponov ne boste ogledali vam sporočamo, da imajo kuponi za popust datum veljavnosti. Pogoje uporabe kuponov in darilnih bonov si lahko ogledate v « več informacij », pod kodo kupona v razdelku « moje prednosti » .
Ravno tako vas obveščamo, da v primeru vračila ali vračila kupnine vrednosti kuponov za popust ne povrnemo.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Težave s povezavo

Imam težave s povezavo

Težave s povezavo
Če imate težave pri prijavi, najprej poskrbite, da vaša internetna povezava deluje pravilno.
Če se napaka nadaljuje jo prijavite tako, da navedete, kaj uporabljate (računalnik, tablični računalnik, pametni telefon) in brskalnik (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome ...), da lahko opravimo preglede z našim IT oddelkom.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Vračila in vračila kupnine

Moje vračilo

Kako se izvede vračilo kupnine?
Vračilo kupnine za izdelek spartoo
Ko vaš vrnjen izdelek v skladišču potrdimo, izvedemo povračilo na plačilno sredstvo, ki ste ga uporabili ob nakupu. Vračilo je obravnavano v 7 do 10 delovnih dneh. Ko vrnjen izdelek potrdimo, izvedemo povračilo v roku 72h (maksimalno v 5 dneh).
  • Ob vračilu kupnine na bančno kartico se je potrebno zavedati bančnih rokov, saj lahko medbančne povezave zakasnijo nakazilo za nekaj dni. Če vaša kartica z odloženim plačilom, bo bilo vračilo kupnine na kartico nakazano kasneje.
  • Če je vaša bančna kartica pretekla ali preteče v tekočem mesecu, vas bomo ob obravnavi zahtevka za vračilo prosili za vaše bančne podatke, vračilo kupnine se bo izvedlo z bančnim nakazilom.
  • Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Menjava
Menjava izdelka spartoo
  • Menjava velikosti/številke
Ponujamo vam možnost menjave vašega izdelka za drugo velikost ali številko. Ko pošljete zahtevo za vračilo, označite zamenjavo in želeno velikost/številko.

  • Menjava modela ali barve
Ne izvajamo menjave modela ali barve. Kljub temu pa izdelek lahko vrnete ali izvedete novo naročilo.

Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Bom moral plačati stroške vračila?
Stroški vračila izdelka spartoo
Kakšen je rok za vračilo?
Rok za vračilo izdelka Spartoo
Za vračilo izdelka imate 30 dni po prejemu vašega paketa.
Rok za vračilo izdelka partnerja
Rok, ki ga imate na voljo za vračilo partnerskega izdelka je odvisen od politike vračil partnerja. Če si želite ogledati njegov pravilnik, pojdite na svojo stran naročil in kliknite na « prikaži pravilnik vračil » .
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Postopek vračila
Postopek vračila izdelka spartoo
Za izvedbo vračila se povežite z vašim uporabniškim računom in izberite razdelek moja vračila, « Izvedi zahtevek za vračilo » . Nato sledite naslednjemu postopku :
Postopek :
  1. Izberite naročilo in označite izdelke iz naročila katere želite vrniti. Prav tako boste mogli navesti razlog vračila.
  2. Izberite, kako želite vrniti vaš paket : -Dogovorite se z UPS glede prevzema paketa.
  3. Natisnite vašo etiketo (na voljo v razdelku « moja vračila » s klikom na « Prikaži moje zadnje vračilo ») in jo nalepite na paket. Etiketa velja 30 dni po tem, ko shranimo vaš zahtevek za vračilo.
  4. Odložite vaš paket na mesto, ki ste ga izbrali v 2. koraku. Obveščamo vas, da morate izdelek vrniti v originalni embalaži, oblačilo mora imeti etiketo in zaščitno folijo. Vračilo ne bo sprejeto, če model ni primeren za prodajo (poškodovan, uporabljen ali umazan). V tem primeru vam bomo izdelek vrnili in ne bomo nadaljevali z vračilom kupnine.
  5. Sledite vašemu vračilu v vašem uporabniškem računu v razdelku « moja vračila » kjer izberete « prikaži moje zadnje vračilo ».
  6. Ko v skladišču prejmemo paket in potrdimo vračilo, nadaljujemo z vračilom kupnine za vrnjene izdelke. Vračilo kupnine bo izvedeno z vračilom prek plačilnega sredstva, ki ste ga izbrali med nakupom. - Ob vračilu kupnine na bančno kartico se je potrebno zavedati bančnih rokov, saj lahko medbančne povezave zakasnijo nakazilo za nekaj dni. Če vaša kartica z odloženim plačilom, bo bilo vračilo kupnine na kartico nakazano kasneje.

Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Pogoji vračila in vračila kupnine
Pogoji za vračilo izdelka spartoo
Vse izdelke, ki jih kupite na strani spartoo lahko vrnete iz katerega koli razloga.
Od dneva prejema vašega naročila imate na voljo 30 dni za izvedbo zahtevka za vračilo. Ob vračilu lahko zahtevate : menjavo velikosti ali številke, vračilo kupnine na bančni račun ali dobroimetje na uporabniški račun (v obliki kupona).
Vračilo enega ali več izdelkov v navedenem roku mora ustrezati uradnemu postopku vračila.
Pozor: da bomo vaše vračilo sprejeli, mora vsebovati naslednje značilnosti :
  • Izdelki ne smejo biti nošeni ;
  • Izdelki morajo biti v novem stanju ;
  • Vrnjeni izdelki morajo ustrezati prejetim izdelkom ;
  • Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni embalaži v dobrem stanju (škatla s čevlji brez lepilnega traku), vsebina mora biti v paketu, ki je pravilno zaprt ;
  • Izdelki morajo biti vrnjeni v 30 dneh po prejemu naročila ;
  • Prazne embalaže bodo zavrnjene ; menjava ali vračilo kupnine ne bosta možna ;
  • Sledenje postopku vračila ;

Vračilo je obravnavano v 7 do 10 delovnih dneh. Ko je vračilo potrjeno, bomo nadaljevali s povračilom, ki bo izvedeno v roku 72h (ali maksimalno 5 dneh).
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Moja naročila

Drugo naročilo

Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Račun

Želim prejeti račun

Pridobitev računa
Naročila spartoo :
Za pridobitev vašega računa, pojdite v vaš uporabniški prostor. V rubriki « moja naročila » , izberite naročilo, za katero potrebujete račun. Nato kliknite na « prenesi moj račun » zgoraj desno.
Vaš račun je na voljo od trenutka, ko je naročilo poslano.
Naročila izdelkov partnerjev:
Za pridobitev vašega računa kontaktirajte Službo za podporo strankam. Vaš svetovalec bo kontaktiral trgovca, da vam posreduje vaš račun. Hvala za razumevanje.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Sledenje pošiljki-Čas dostave-težave z dostavo

Želim slediti moji pošiljki

Sledenje pošiljki
Stanje vašega naročila se v postopku dostave posodablja. Koraki so naslednji:
  • V čakanju na pripravo : vaše naročilo je upoštevano ;
  • V postopku priprave : naša ekipa logistike pripravlja vaše naročilo ;
  • V tranzitu : vaše naročilo je pripravljeno za pošiljanje : isti večer bo predana prevozniku ;
  • Poslano : vaše naročilo je poslano iz skladišča : po mailu boste prejeli povezavo do strani prevoznika. Za preverjanje statusa vašega naročila pojdite v svoj profil v rubriko Moja naročila.
    Če je bilo vaše naročilo poslano lahko vašemu paketu sledite na spletni strani prevoznika :
    Za sledenje vaši pošiljki pojdite v vaš uporabniški račun v rubriko « moja naročila » . Izberite nato vaše naročilo in kliknite na « sledenje moji pošiljki » (zgoraj desno na spletni strani).
    Za več informacij: Povezava se lahko posodablja nekaj ur. Če povezava za sledenje ne deluje naslednji dan, vas vabimo, da se obrnete na službo za podporo strankam.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Imam težave s prejetim naročilom

Izdelek ima napako
Eden od vaših izdelkov ima napako. Najprej bi se vam za nastalo težavo želeli opravičiti.
Prosimo, kontaktirajte našo Službo za podporo strankam, naš svetovalec vam bo pojasnil, katerim korakom je potrebno slediti. Prosimo, priložite slike izdelka z napako, da lahko hitreje izvedemo postopek.
Odgovorili vam bomo v čim krajšem možnem času.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Želim izvedeti kdaj bo naročilo dostavljeno

Kdaj bom prejel paket?
Če želite izvedeti vaš datum dostave se prijavite v vaš uporabniški račun, potem pa v razdelek « moja naročila » . Potem izberite vaše naročilo. Datum je naveden v razdelku « sledenje moji pošiljki » .
Če je bilo vaše naročilo odposlano, lahko pošiljki sledite na spletni strani prevoznika:
Za sledenje vaši pošiljki se prijavite v vaš uporanbiški račun, potem v razdelek « moja naročila » . Nato izberite vaše naročilo in kliknite na sledenje moji pošiljki (zgoraj desno na spletni strani). Za informacijo : lahko, da povezava za posodobitev potrebuje nekaj ur. Če povezava ne deluje naslednji dan, kontaktirajte službo za podporo strankam.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Imam težave z dostavo (pošiljke še nisem prejel)

Moje naročilo je bilo predano prevozniku, vendar še ni bilo dostavljeno
Če rok dostave še ni presežen:
Prosimo, počakajte. Paket je v postopku dostave in bo po vsej verjetnosti dostavljen v obljubljenem roku.
Če je čas dostave prekoračen:
  • Niste prejeli obvestila o nameravani dostavi v vašem poštnem nabiralniku?
Pokličite UPS in jim posredujte vašo številko za sledenje. Razpolagali bodo z informacijami o lokaciji pošiljke in o predvidenem času dostave.
  • Ima paket status « dostavljen » v sledenju naročila spartoo vendar ga še niste prejeli?
Možno je, da je nekdo v vaši okolici prevzel paket me vašo odsotnostjo (sosed, skrbnik,...). Ne oklevajte in preverite pri njih.
V nasprotnem primeru se obrnite na našo službo za podporo strankam, da naš sodelavec začne s postopkom iskanja vašega paketa. Odgovorili vam bomo v čim krajšem možnem času. Za nastale nevšečnosti se opravičujemo.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Naročila nisem prejel, status kaže "Dostavljeno"
Najprej bi se vam želeli opravičiti za nastalo situacijo.
Prosimo vas, da najprej preverite, če je vaš paket morda prevzel hišnik ali sosed.
V nasprotnem primeru vas prosimo, da kontaktirate našo Službo za podporo strankam, da vam pojasni postopek, kateremu je potrebno slediti. Odgovorili vam bomo v čim krajšem možnem času.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Rok dostave je prekoračen
Opravičujemo se vam za nastalo težavo.
Težava je lahko nastala iz več razlogov. Da lahko ugotovimo, kje je težava nastala sledite vaši pošiljki preko povezave za sledenje pošiljki (na voljo na spletni strani naročila v vašem uporabniškem računu). Prevoznik navede vse podrobnosti prevoza vašega paketa.
  • Obstaja možnost, da je vaša pošiljka označena kot « vrnjena k pošiljatelju ». V tem primeru gre za težavo z naslovom, poštar ni mogle najti vašega naslova in izvesti dostavo. Kontaktirali vas bomo takoj, ko bomo prejeli vašo pošiljko, imeli boste možnost, da vam jo ponovno pošljemo ali pa vam vrnemo kupnino.
  • Prav tako je možno, da se pojavi status paketa kot « dostavljen ». To pomeni, da je poštar paket dostavil na navedeni naslov. Preverite, če je vaš paket slučajno prevzel poštar ali skrbnik.
  • Možno je, da sledenje vaši pošiljki vsebuje znake, da jo je prevoznik izgubil (dolgi čakalni roki, status, ki ne napreduje). Kontaktirajte nas čim prej, da lahko začnemo raziskovati, kaj se je zgodilo z vašim naročilom pri prevoznikih.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Kaj se zgodi, če sem na dan dostave odsoten?
Dostava na dom :
Če niste dosegljivi na vašem naslovu, se dogovorite z UPS o kraju in času dostave.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Pošiljko sem zavrnil

Paket sem zavrnil
Zavrnili ste paket, ki smo ga dostavili.
Za naročilo spartoo : ob prejemu paketa v naše skladišče vam bomo poslali e-mail, kjer boste imeli izbiro zahtevati ponovno pošiljanje paketa na drug naslov ali pa zahtevati vračilo kupnine. Kontaktirati boste mogli Službo za podporo strankam, da jim sporočite vašo odločitev.
Za naročilo pri našem partnerju : dès sa réception chez notre marchand partenaire, bomo začeli postopek vračila kupnine.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Prejel sem prazno pošiljko

Prejel sem prazen paket
Prejeli ste prazen paket. Za nevšečnost se opravičujemo.
Vabimo vas, da kontaktirate našo Službo za podporo strankam, da vam svetovalec pojasni kako slediti postopku. Prosimo, da priložite slike paketa. Odgovorili vam bomo v čim krajšem možnem času.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Imam težave s prejetim naročilom

Naročilo ni skladno
Naročilo, ki ste ga prejeli ni skladno. Najprej bi se vam želeli opravičiti za nastalo situacijo.
Prosimo, kontaktirajte našo Službo za podporo strankam, da vam lahko svetuje glede naslednjih korakov. Prosimo, priložite tudi slike neskladnega izdelka, da tako, da lahko pospešimo postopek . Odgovorili vam bomo v čim krajšem možnem času.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Spremeni-prekliči naročilo

Spremeni-Prekliči naročilo

Sprememba - Preklic naročila
  • Če je vaše naročilo v « čakanju na pripravo » :
še imate možnost spremembe velikosti ali številke ali preklica naročila prek vašega profila ali e-maila potrditve vašega naročila. Če gre za izdelek, ki ga prodaja in pošilja Spartoo lahko prav tako spremenit vaš naslov dostave. Za kakršne koli druge spremembe vas prosimo, da kontaktirate Službo za podporo strankam.
  • Če ima vaše naročilo status « V potrditvi » ali « V teku » :
Še imate možnost preklica ali spremembe, če nas hitro pokličete na 01 888 87 42 (brezplačna storitev, cena standardnega klica). Centrala je odprta od ponedeljka do petka od 9h do 12h ter od 13h do 17h.
Morda bomo še vedno lahko preklicali ali spremenili vašo naročilo, odvisno od poteka priprave paketov v našem skladišču.
  • Če se pri vašem naročilu pojavi status « V tranzitu » ou « Odposlano » :
Žal naročila ne moremo več spremeniti, ker je že poslano iz našega skladišča. Naročilo bo dostavljeno z izbranim prevoznikom, ki ste ga izbrali med naročilom na določen naslov. Svetujemo vam, da naročilo zavrnete, da pospešite postopek vračila in, da se izognete plačilu stroškov, v kolikor gre za izdelek partnerja. Za poznavanje vašega statusa naročila pojdite v vaš profil v rubriko moja naročila.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Vračila-Menjave-Vračila kupnine

Izvedel sem vračilo

Želim vas kontaktirati v zvezi z vračilom kupnine
Za nastalo težavo se opravičujemo.
Prosimo vas, da nas kontaktirate po telefonu ali izpolnite naš kontaktni obrazec, tako da vam lahko svetovalec poda podrobnosti o vašem vračilu.
Lahko se obrnete na nas tako, da kliknete spodaj.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Nisem sledil postopku vračila, koliko časa bo trajala obravnava?

Nisem sledil postopku vračila, kakšen bo rok obravnave?
Naročilo ste vrnili, ne da bi sledili postopku vračila. Najprej se prepričajte, da ste naročilo vrnili na pravi naslov.
Vaše vračilo bo obravnavano počasneje, saj so pravilno vrnjene pošiljke obravnavane prednostno, v vašem primeru pa je potrebno najprej identificirati pošiljko in njeno vsebino.
Za obravnavo prištejte 1 ali 2 dodatna tedna klasični obravnavi, ki je od 7 do 10 delovnih dni.
Hvala za razumevanje.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Izvedel sem vračilo

Želim pridobiti informacije v zvezi z vračilom paketa
Za sledenju statusa vašega naročila pojdite v vaš uporabniški račun. V razdelku moja vračila, izberite « prikaži moja vračila » .
Za dodatne informacije kontaktirajte našo Službo za podporo strankam.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Želim preklicati moj zahtevek za vračilo
V kolikor ste izvedli zahtevek za vračilo vendar ste se premislili, preklic zahtevka sporočite Službi za podporo strankam. Sprememba bo izvedena hitro.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Želim pridobiti etiketo za vračilo
Za pridobitev etikete za vračilo se prijavite v vaš uporabniški račun. V razdelku moja vračila izberite « prikaži moja vračila» . Potem :
  • Poiščite vračilo, za katerega želite natisniti etiketo za vračilo;
  • Kliknite na « kako odposlati vaš paket ? » ;
  • Kliknite na povezavo etikete (točka 1 iz postopka).
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Želim izvesti vračilo

Pogoji vračila in vračila kupnine
Pogoji za vračilo izdelka spartoo
Vse izdelke, katere kupite na strani spartoo lahko vrnete iz katerega koli razloga.
Po prejemu izdelka imate na voljo 30 dni, da izvedete zahtevek za vračilo. Lahko zahtevate: menjavo številke ali velikosti, vračilo kupnine na bančni račun ali vračilo dobroimetja v obliki kupona na uporabniški račun.
Vračilo izdelka ali izdelkov v tem roku mora slediti naslednjemu postopku.
Pozor : za sprejem morajo vračila odgovarjati naslednjim karakteristikam:
  • Izdelki ne smejo biti nošeni ;
  • Izdelki morajo biti v novem stanju ;
  • Vrnjeni izdelki morajo ustrezati prejetim izdelkom ;
  • Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni embalaži v dobrem stanju (škatla s čevlji brez lepilnega traku), vsebina mora biti v paketu, ki je pravilno zaprt ;
  • Izdelki morajo biti vrnjeni v 30 dneh po prejemu naročila ;
  • Prazne embalaže bodo zavrnjene ; menjava ali vračilo kupnine ne bosta možna ;
  • Sledenje postopku vračila ;
Vračilo je obravnavano v 7 do 10 delovnih dneh. Ko je vračilo potrjeno, bomo nadaljevali s povračilom, ki bo izvedeno v roku 72h (ali maksimalno 5 dneh).

Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Kakšen je rok za prejem moje menjave?
Maksimalni rok za prejem vaše menjave je 15 delovnih dni (ne velja sobota, nedelja in prazniki).
Rok obravnave vašega vračila je 7 do 10 delovnih dni, šteti se začne na dan, ko oddate vaš paket-vračilo. Ta rok upošteva čas dostave našemu logističnemu centru in obravnavo vašega paketa za vračilo (preverjanje vsebine, potrjevanje, priprava naročila-menjava).
Ko gre ta rok mimo, naša ekipa za logistiko paket vrne prevozniku, ki ste ga izbrali ob zahtevku za vračilo. Čas dostave je 2 do 5 delovnih dni.
E-mail vas obvešča o vsakem koraku dostave vašega paketa.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Kakšen je rok za izvedbo vračila?
Rok za vračilo izdelka Spartoo
Po prejemu izdelka imate na voljo 30 dni, da izvedete zahtevek za vračilo.

Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Je mogoče izvesti menjavo?
  • Menjava izdelka spartoo

  • Ponujamo vam možnost zamenjave izdelka z drugo velikostjo ali številko: ko prijavite svojo zahtevo za vračilo morate izvesti zahtevo za menjavo za velikost/številko, ki jo želite.
    Ne izvajamo menjave modela ali barve. Svetujemo vam, da izdelek vrnete in izvedete novo naročilo, ko je vaše vračilo potrjeno.
  • Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Stroški vračila
Stroški za vračilo izdelka Spartoo
  • Slovenija : brezplačno vračilo z UPS. Vsi ostali načini vračila so na stroške stranke.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Kdaj in kako bom prejel vračilo kupnine?
Vračilo kupnine za vrnjen izdelek spartoo
Ko je izdelek potrjen v skladišču bo vračilo izvedeno prek načina plačila, ki ste ga izbrali ob nakupu. Vračilo je obravnavano v 7 do 10 delovnih dneh. Ko je vračilo potrjeno, izvedemo vračilo kupnine, ki bo izvedeno v 72h (v največ 5 dneh).
  • Pri vračilih na bančno kartico imajo lahko vpliv medbančne povezave, zato je vračilo lahko izvedeno kasneje. Če je vrsta vaše kartice kartica z odloženim plačilom bo vračilo kupnine prav tako odloženo.
  • Če je vaši kartici v tekočem mesecu potekel rok trajanja vas bomo od vas med zahtevkom za vračilo zahtevali vaše bančne podatke, vračilo se bo izvedlo prek bančnega nakazila.
  • Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Kako vrniti enega ali več izdelkov?
Postopek za vračilo izdelka spartoo
Za izvedbo vračila se morate povezati v vaš uporabniški račun in izbrati v razdelku moja vračila, « Izvedi zahtevek za vračilo » . Nato sledite naslednjemu postopku :
Postopek :
  1. Izberite naročilo in izdelke iz naročila, ki jih želite vrniti. Prav tako boste morali navesti razlog vračila.
  2. Pokličite UPS in se dogovorite za termin prevzema paketa.
  3. Natisnite vašo etiketo (najdete jo v razdelku « moja vračila » s klikom na « Prikaži moje zadnje vračilo ») in jo nalepite na paket. Etiketa je veljavna 30 dni po tem, ko izvedete vaš zahtevek za vračilo.
  4. Oddajte paket UPS. Obveščamo vas, da morate izdelek vrniti v originalni embalaži, izdelek mora imeti etiketo in biti v zaščitni foliji. Vračila ne bomo sprejeli, v kolikor izdelek ni primeren za prodajo (poškodovan, uporabljen ali umazan). V tem primeru vam izdelek vrnemo in ne izvedemo vračila kupnine.
  5. Sledite vašemu vračilu v vašem uporabniškem računu v razdelku « moja vračila » z izbiro « prikaži moje zadnje vračilo ».
  6. Ko bomo pošiljko prejeli v našem skladišču in vračilo potrdili, bomo nadaljevali z vračilom kupnine za vrnjen izdelek oz. vrnjene izdelke. Vračilo kupnine se bo izvedlo z vračilom na plačilno sredstvo, katerega ste uporabili za nakup.
    - Pri vračilih na bančno kartico imajo lahko vpliv medbančne povezave, zato je vračilo lahko izvedeno kasneje. Če je vrsta vaše kartice kartica z odloženim plačilom bo vračilo kupnine prav tako odloženo.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Moj račun

Geslo

Imam težave z geslom

Moje geslo ne deluje
Svetujemo vam, da najprej preverite, če ste vpisali e-mail naslov, katerega ste uporabili, ko ste ustvarili e-mail naslov.
Da se lahko povežete, morate ustvariti uporabniški račun. Če ste vpisali e-mail le za prejemanje newsletters, nimate uporabniškega računa.
Če se še zmeraj ne morete povezati, lahko vaše geslo nastavite ponovno. Kliknite na « moj račun » zgoraj desno na domači strani, v razdelku « sem že stranka, želim se vpisati » kliknite na « ste pozabili geslo? Kliknite tukaj » . Nato vpišite vaš e-mail in na naveden e-mail naslov boste prejeli vaše novo geslo.
Kasneje boste vaše geslo lahko spremenili prek svojega uporabniškega računa.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Želim spremeniti geslo
Za spremembo vašega gesla se morate povezati na vaš uporabniški račun. Potem kliknite na « moj račun » , zgoraj desno. Sprememba gesla se izvede v uporabniškem računu v razdelku « Moj račun » zgoraj levo. Izberite « moje geslo » , in izvedite spremembo !
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Izgubljeno geslo
Najprej vas vabimo, da preverite ali ste vnesli e-mail naslov, ki ste ga uporabili pri ustvarjanju uporabniškega računa.
Za povezavo morate ustvariti uporabniški račun. Če ste vnesli mail le za prejem newsletter nimate uporabniškega računa
Če se še vedno ne morete povezati, lahko ponastavite geslo. Kliknite na « moj račun » zgoraj desno, potem v rubriki « sem že stranka, želim se prijaviti » kliknite na « ste pozabili vaše geslo ? Kliknite tukaj » . Nato vnesite svoj e-poštni naslov in na ta naslov boste prejeli vaše geslo
Nato boste lahko spremenili vaše geslo prek vašega profila.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Izbriši moj račun

Želim izbrisati moj račun

Želim odpovedati moj račun
Obveščamo vas, da lahko kadarkoli prenehate prejemati naša e-mail obvestila in spremenite vašo naročnino na Newsletters. Če želite izvedeti postopek, kliknite »Odjavi se od Newsletters«.
Svetujemo vam, da vašega računa ne odpoveste, če ste izvedli naročilo pred manj kot 30 dnevi. V tem primeru namreč vračila ne morete več izvesti, v kolikor imate z izdelki težave.
Za odpoved vašega računa kontaktirajte našo Službo za podporo strankam po telefonu ali pa pošljite zahtevo prek obrazca.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Moja priporočila

Želim pridobiti informacije o priporočilih

Moja priporočila
Spartoo vam ponuja možnost priporočil vaših bližnjih:
Pri prvem naročilu vašega priporočenega prijatelja, na računu zberete 10 eur v obliki darilnega bona. Izvedeno naročilo mora biti v vrednosti najmanj 50 eur in ne sme biti predmet vračila. Vaš prijatelj zbere med prvim naročilom 10 eur.

Kako priporočiti enega od mojih bližnjih?
Ko vaš priporočeni prijatelj ustvari račun Spartoo, mora navesti vaš e-mail naslov v polje « E-mail vašega prijatelja ».
Prav tako lahko povabite prijatelje, da postanejo vaši priporočeni prijatelji tako, da izpolnete obrazec, katerega boste našli v razdelku moja priporočila.

Pravila:
Priporočite lahko do 100 priporočenih prijateljev in zadenete do 1000 eur. Zadetki bodo izdani v obliki darilnih bonov, veljavnih 1 leto, katere lahko uporabite pri naslednjih naročilih. Vaše dobičke lahko zbirate in zahtevate izdajo darilnega bona od 20 eur dobička naprej (ali 2 priporočena prijatelja).
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Newsletters

Želim prilagoditi Newsletters

Želim se odjaviti od Newsletters
Za upravljanje vaših naročnin se morate povezati z uporabniškim računom. Potem kliknite na « moj račun » zgoraj desno na spletni strani, da se lahko povežete v vaš uporabniški račun. Potem izberite « Moje naročnine » v razdelku « moj račun » zgoraj levo.
Če ne želite več prejemati Newsletters, kliknite na « Odjava od newsletters » v razdelku številka 3 in izberite newsletters, katerih ne želite več prejemait. Ne pozabite potrditi vaše izbire!
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Upravljanje mojih naročnin
Za upravljanje vaših naročnin se morate povezate v vaš uporabniški račun. Potem kliknite na « moj račun » zgoraj desno, da se povežete v vaš uporabniški račun. Nato izberite «Moje naročnine » v razdelku « moj račun » levo na spletni strani.
Za prejem newsletter pojdite v razdelek številka 2 « upravljanje mojih naročnin » . Za prejem newsletter ga označite, v nasprotnem primeru ga odznačite.
Prav tako lahko izberete, kako pogosto želite prejemati newsletter. Zadošča, da izberete pogostost prejemanja newsletter spodaj na spletni strani.
Ne pozabite potrditi!
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Odjavi se

Želim se odjaviti iz mojega računa

Odjava
Za odjavo od vašega uporabniškega računa, kliknite na « moj račun » zgoraj desno na strani, potem na « odjava » .
Ko je vaša seja zaprta, lahko pustite računalnik prižgan brez tveganja, da bo kdo uporabil vaš uporabniški račun.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Prednosti

Garancija najnižje cene

Program zvestobe
Ob vsakem naročilu pridobite točke zvestobe (1 euro nakupa = 2 točki zvestobe). Število zbranih točk zvestobe si lahko ogledate ob opisu izdelka.
Točke zvestobe se naložijo na vaš uporabniški račun v 30 dneh od datuma prejema vašega naročila, ne veljajo za vrnjene izdelke. Če želite preveriti znesek vaših točk kliknite na « moj račun » , zgoraj desno na strani, potem na « točke zvestobe » v razdelku « moje prednosti » .
Če ste zbrali minimalno 500 točk, kar ustreza 5€ (združljivo in brez vrednosti minimalnega nakupa), lahko 5€ odštejete od vrednosit vašega nakupa med postopkom plačila vašega naročila v koraku št. 2.
Obveščamo vas, da točke zvestobe ne morejo biti uporabljene za plačilo naročila, ki vsebuje izdelke partnerjev. Hvala za razumevanje.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Garancija najnižje cene

Garancija najnižje cene
Če po nakupu na naši spletni strani najdete na drugi slovenski spletni strani enako ponudbo po nižji ceni z vključenimi stroški dostave, ki ima omogočeno plačilo s kartico, vam Spartoo povrne 2x razliko v ceni.
Povračilo razlike v ceni je odvisno od izpolnjevanja naslednjih pogojev:
  1. Navedena nižja cena mora vsebovati stroške dostave ;
  2. Navedena nižja cena ne sme vsebovati posebne promocijske ponudbe ;
  3. Pogoji dostave morajo biti enaki (izdelek na zalogi, odprava najkasneje dan po izvedbi naročila, možnost vsaj ene brezplačne dostave na spletni strani) ;
  4. Izdelek mora biti identičen: nov, enaka znamka, model, material, barva;
  5. Na spletni strani z nižjo ceno mora biti na voljo številka, barva in velikost po nižji ceni;
  6. Ponudba mora biti ustvarjena na slovenski spletni strani v eur ;
  7. Plačilo mora biti izvedeno s spletnim sistemom plačila ;
  8. Ponudba je omejena na eno povračilo na osebo in na izdelek, kupljen na Spartoo ;

Izključeni iz garancije najnižje cene so:
  1. Izdelki iz praznjenja zalog ali znižani izdelki ;
  2. Izdelki, prodajani na dražbenih spletnih straneh ali mali oglasi ali predstavitvene spletne strani ali posebne ponudbe predstavitvenih spletnih strani;
  3. Izdelki, katere prodajajo in pošiljajo naši partnerji;
  4. Dostave izven Slovenije ;

Pravila izvajanja Garancije najnižje cene:
V 5 dneh po izvedenem nakupu morate Spartoo poslati zahtevek prek obrazca za kontakt Službe za podporo strankam, spoštovati je treba naslednji postopek:
  1. V sporočilo je potrebno navesti številko naročila Spartoo ;
  2. Potrebno je posredovati naslov URL spletne strani, na kateri se prodaja cenejši izdelek, prav tako pa tudi URL naslov do opisa izdelka ;

Če je skupek pogojev izpolnjen po izteku pravnega odstopnega roka in s potrditvijo, da boste zadržali omenjeni izdelek se Spartoo zavezuje, da vam bo povrnil dvakratno razliko v ceni.
Vračilo bo izvršeno na vaš uporabniški račun s plačilnim sredstvom, ki ga izbere Spartoo. Posredovano bo v največ 30 dneh.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Darilna kartica

Darilna kartica Spartoo
Vaša darilna kartica (CADO Kartica) se uporablja na enak način kot bančna kartica. Zadošča, da pri načinu plačila izberete način: « Bančna kartica »

Pozor : Zagotovite, da bo skupni znesek vašega naročila manjši ali enak vsoti na vaši darilni kartici, ker vrednosti ne bo mogoče dopolniti z drugim načinom plačila.
Svetujemo vam, da vašo darilno kartico shranite, saj bomo v primeru vračila izdelka znesek povrnili na to kartico.

Podarite darilno kartico :
Spartoo vam ponuja možnost podariti darilno kartico vašim bližnjim:
  • Izberite znesek ;
  • Prejemniku napišite sporočilo ;
  • Darilno kartico pošljite preko maila, ali pa jo natisnite in izročite osebno.

Darilna kartica je veljavna eno leto od datuma aktivacije.

Pozor: darilna kartica velja le za izdelke Spartoo. Če naročilo vsebuje izdelek partnerja, je ne morete uporabiti.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Darilni boni in kuponi s popustom

V uporabniškem računu ne najdem več mojih kuponov s popustom
Če imate razpoložljive kupone s popustom jih lahko poiščete in si jih ogledate v razdelku « moje prednosti » .
V kolikor tega ne boste opazili vas obveščamo, da imajo kupino s popustom rok veljavnosti. Pogoje uporabe kuponov in darilnih bonov v vašem uporabniškem račubu si lahko ogledate s klikom na « več informacij » , pod kodo s kuponom.
Prav tako vas obveščamo, da vam v primeru vračila izdelka ali vračila kupnine ne povrnemo zneska kupona s popustom.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Zakaj moj kupon s popustom ali moj darilni bon ne delujeta?
Pogoje uporabe kuponov in darilnih bonov si lahko ogledate s klikom na « več informacij tukaj » , pod kodo kupona. Za dostop do pravih kuponov kliknite na « moj račun » , potem na razdelek « moje prednosti ».
Obveščamo vas, da kuponi s popustom niso veljavni na znižane izdelke, saj že vsebujejo popust. Prav tako kuponi s popustom niso združljivi z drugimi kuponi in lahko zahtevajo minimalno vrednost nakupa.
Kuponi s popustom ne veljajo za izdelke partnerjev.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Zakaj moj popust ni združljiv z razprodajami?
Kuponi s popustom niso združljivi z drugimi kuponi ali raznimi promocijami. Pogoje uporabe kupona lahko preverite na vašem uporabniškem računu v razdelku « moje prednosti » , z izborom « Moji darilni boni » in s klikom na « Več informacij » .
Razprodaje ustrezajo promocijam, zato vašega kupona ne morete uporabiti na znižane izdelke. Svetujemo vam, da kupon shranite: morda vam bo prišel prav pri naslednjem naročilu!
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Kako uporabiti moj kupon za popust?
V kolikor imate kupon za popust ga lahko uporabite pri vašem naročilu z vpisom kode vašega kupona v za to namenjeno polje številka 1 « kupon za popust » na spletni strani plačila. Če imate že shranjen kupon ali darilni bon, vam ga bo sistem avtomatsko predlagal ob plačilu. .
Če je kupon za popust veljaven in vaše naročilo izpolnjuje pogoje uporabe se bo odbitek izvedel avtomatsko.
V kolikor se pojavi sporočilo z napako preverite, če vaše naročilo izpolnjuje pogoje, ki so potrebni za uporabo kupona.
( Pred uporabo kupona preverite pogoje uporabe, katere si lahko ogledate s klikom na « moj račun », potem v razdelku « Moje prednosti » z izbiro « moji darilni boni » in s klikom na « več informacij »).
Pozor :
  1. V primeru vračila izdelka ali vračila kupnine, vrednosti kuponov za popust ne povrnemo.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Kako uporabiti moj darilni bon?
V kolikor imate darilni bon ga lahko uporabite med vašim naročilom z vpisom kode vašega darilnega bona v za to namenjeno polje « kupon za popust » na spletni strani plačila. Če imate kupon ali darilni bon, ki je že shranjen, vam bo le-ta avtomatsko ponujen med plačilom.
Če je darilni bon veljaven in vaše naročilo izpolnjuje pogoje uporabe, se bo odbitek izvedel avtomatsko.
Če se pojavi sporočilo o napaki, prosimo preverite, da vaše naročilo vsebuje vse pogoje, ki so potrebni za uporabo vašega darilnega bona:
Pred uporabo darilnega bona prosimo preverite njegove pogoje uporabe. (Pogoje uporabe darilnega bona si lahko ogledate s klikom na razdelek Moje prednosti v vašem uporabniškem računu z izborom « moji darilni boni » in s klikom na « več informacij » ).
Pozor :
  1. Darilni boni Spartoo ne morejo biti uporabljeni pri naročilu izdelka partnerjev.
  2. V primeru vračila izdelka ali vračila kupnine vam ne povrnemo zneska kupona s popustom.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Prijavi se

Želim se povezati na moj račun

Prijava
Če ste že stranka: Za prijavo v vaš uporabniški račun kliknite na « moj račun » , zgoraj desno na spletni strani. V razdelku « sem že stranka, želim se prijaviti » , vpišite e-mail naslov, ki ste ga uporabili za ustvarjanje uporabniškega računa, potem izberite vaše geslo.
Če še niste stranka: Kliknite na « moj račun » zgoraj desno na spletni strani, potem klikniterazdelek « Sem NOVA STRANKA, želim ustvariti račun » . Tako boste lahko ustvarili vaš račun z vpisom vašega e-mail naslova. Preusmerjeni boste, da izpolnite podatke, potrebne za ustvarjanje računa.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Spremeni moj e-mail naslov

Želim spremeniti moj e-mail naslov

Želim spremeniti moj e-mail
Vaš e-mail naslov je vaše uporabniško ime, zato ga sami ne morete spreminjati. Vabimo vas, da stopite v stik z našo službo za podporo strankam po telefonu ali pa izpolnite kontaktni obrazec: svetovalec vam bo odgovoril v čim krajšem možnem času!
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Spremeni moj profil

Želim spremeniti moj profil

Želim spremeniti naslov dostave tekočega naročila
Za spremembo vašega naslova dostave kliknite na razdelek "moja naročila". Hvala za razumevanje.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
Želim spremeniti moje osebne informacije
Za spremembo osebnih informacij se morate povezati v vaš uporabniški račun. Potem kliknite na « moj račun » ezgoraj desno na spletni strani za dostop do vašega uporabniškega računa. Vaše osebne informacije lahko spremenite s klikom na razdelek « moj račun » , zgoraj levo.
Pomembno! : Če želite spremeniti vaš naslov dostave tekočega naročila, pojdite v rubriko « moje naročilo » . Vaš naslov je bil že registriran za naročilo in spremmeba naslova v vašem uporabniškem računu ga ne bo spremenilo. Hvala za vaše razumevanje.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Ustvari uporabniški račun

Želim ustvariti uporabniški račun

Ustvari uporabniški račun
Zakaj bi ustvaril uporabniški račun Spartoo ?
Če želite naročati na naši spletni strani morate najprej ustvariti uporabniški račun, da se lahko prijavite in vpišete potrebne informacije za dostavo vaših naročil. Še več, ustvarjanje vašega uporabniškega računa vam omogoče dostop do vaših preteklih naročil, vaših vračil in dostop do naših programov zvestobe.

Kako ustvariti uporabniški račun Spartoo ?
Kliknite na « moj račun » zgoraj desno, potem razdelek « Sem NOVA STRANKA, želim ustvariti račun » . Vaš račun lahko ustvarite tako, da vpišete vaš e-mail. Preusmerjeni boste na stran, kjer boste vpisali vse potrebne informacije za ustvarjanje vašega računa.

Več informacij: Med vašimi naslednjimi povezavami na spletno stran se boste lahko prijavili s klikom na « Sem že stranka, želim se prijaviti » .
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Vračilo dobroimetja

Želim, da mi povrnete dobroimetje

Vračilo dobroimetja
Za vračilo dobroimetja na uporabniški račun (v obliki kupona) morate biti povezani v vaš uporabniški račun. Nato kliknite na « moj račun » zgoraj desno, da se povežete v vaš uporabniški račun. Vračilo dobroimetja lahko zahtevate prek razdelka « moje prednosti »
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Kontakt za podjetja

Strokovni kontakt

Strokovni kontakt

Želim se prijaviti na delovno mesto na Spartoo
Če si želite pridružiti ekipi Spartoo si oglejte naša prosta delovna mesta in prakse na naši spletni strani : Zaposlitev
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Veleprodaja

Želim kupovati na debelo

Nakupovati na debelo na Spartoo
Najprej bi se vam želeli zahvaliti za vaš interes.
Spartoo je podjetje, specializirano za prodajo obutve na spletu za posameznike. Žal ne omogočamo nakupovanja na debelo.
Hvala za vaše razumevanje.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Odkrijte aplikacijo Spartoo...
Kliknite tukaj

Poskusite zadeti 100€ z vpisom na naš panel

Sledite nam na

Copyright © 2006 - 2024